פשוט זה קלאסי

אנשים רבים מצויים במרדף כל החיים אחר בגדים חדשים ואחר כסף שיאפשר להם לקנות את הבגדים החדישים והמתוחים הללו. בגדי השאנטי לפני המראה הפשוט והיפה שלהם באים לסמל צניעות ופשטות, והמון אנשים משתמשים בבגדי שאנטי לאירועים רבים, ליום יום, וזוכים לנוחות והנאה מהם.

מה הוא סגנון השאנטי?

סגנון זה הגיע אלינו מהודו, וזהו הלבוש המסורתי שלהם באזור. הלבוש המסורתי הזה הוא לבוש רפוי, שכל בגד שלובשים איננו מתוח, צמוד או לא נוח. הסגנון הוא סגנון חופשי שאנשים יכולים ללבוש אותו לכל מקום, לכל אירוע או אפילו ליום יום. ישנם בגדי שאנטי שהם מיועדים להיות בגדים צנועים ומכובדים. הבגדים לרוב הם מכסים את כל אזורי הגוף, הם ארוכים ומתפרסים לאורך כל הגוף.

האם זהו סגנון אחיד?

סגנון השאנטי איננו סגנון בעל צבע אחד אחיד. הייחודיות של הסגנון הוא אחדותם של מספר צבעים, מספר גוונים מאותו צבע, צורות שונות שמודפסות או תפורות על הבגד. הרעיון לפשטות הוא קלאסי, הוא נוגע בכל אדם, והוא מאפשר לאנשים להיות מאוחדים וצנועים.

מדוע אנשים מעדיפים את הסגנון הזה על פני שאר הסגנונות?

אנשים רבים מעדיפים את סגנון השאנטי, משום שהבגדים האלה מסמלים עבור הרבה אנשים חופשיות לעשות מה שהם רוצים. אף אחד לא שופט אותך על הסגנון המיוחד שאתה לובש, ואתה לא מתלבש כמו ששאר האנשים רגילים להתלבש.

האם הסגנון הזה מתאים לכולם?

הסגנון מתאים לכל מי שמעוניין לאמץ אות, החל מנשים, גברים ואפילו ילדים. הבגדים מתאימים בגדלים לכולם, אך חשוב לפני כן למדוד אותם על הגוף, בכדי שלא יצא מצב שבו אתם לקחתם בגד שהוא יתר על המידה, או צמוד מדי בגלל שחשבתם שהוא רפוי מדי.

היכן נמצא את סוג הבגדים הללו?

לאחרונה, ישנם המון חנויות ואנשים בשוק שפותחים חנויות הקשורות בבגדי שאנטי. אותם חנויות מציעות בגדים לקהל אוהבי השאנטי. תוכלו בנוסף לחפש באתר אינטרנט אמין את קטלוג הבגדים, ואף לבחור משם את הבגדים. בגדי השאנטי מגיעים מהודו או מתאילנד, ואיכותם היא מצוינת, לכן שימו לב לארץ הייצור של הבגדים שאתם רוצים לקנות.